Torsdag!

Hej!:)
Var på lite dåligt humör nyss, men så loggade jag in på min blogg, där 17 nya underbara kommentarer hade kommit in! Man blir så varm inombords när man läser alla söta kommentarer!:) Så nu blev jag genast på toppen-humör igen, tihi=) Försöker svara på & godkänna alla snarast!:)

Torsdag, o älsklingen var inte hemma imorse o väckte mig, vilket resulterade i att jag stängde av alarmet i sömnen, o sov till 9.30(!), suck! Då blev det till att hoppa i mjukisbyxorna o dra en mössa över huvudet för att ge sig ut o rasta hunden. I vanliga fall är det ju älsklingen som sköter den första rundan;p
Väl inne igen kikade jag avslutade tävlingar (jag berättar aldrig här i bloggen om jag vunnit något, utan väntar tills jag fått hem paketet! Då visar jag upp det, och länkar till själva bloggaren som höll i tävlingen(: ). Som idag, då vann jag en underbar tävling, men egentligen skulle inte ni få veta de;p haha. Bara att vänta o se;)

Svarade även lite kommentarer.

Klädde på mig:


Helt cp kort, lutar mig framåt, men de syns inte på kortet, så ser ut som en krokig dvärg eller nåt, haha.
Baggy-jeans (sköna som mjukisbyxor) (perfekt då man är sugen på jeans, men ändå bara ska vara hemma o mysa^^).
Svart kort grovstickad cardigan.
Blått spagetti-linne under.


Smyckena:
2 guldiga ringar med blå stenar.


Utomhus:
Vit jacka med en enorm pälskrage på luvan.
Vita små tygskor.
Vit mössa.


Fixade håret o sen blev det långpromenad med Lucifer. Kändes ovärt att sminka sig, eftersom jag skulle till träningen strax därpå (skyller på de(a), haha). Jaja. Fikade, medverkade i 3 tävlingar medans:) Sen skulle väl jag egentligen fixat lite här hemma.. Men istället tog jag tag i o skaffade bloglovin o lite så(a). Känns dock skönt att det är gjort nu, då det är något alla bloggare har! Hehe.

Sen vart det dags för middag! Alltså känns inte som att jag gör något annat än o äter(!), haha. Men var tvungen att äta tidigare än vad jag hade gjort annars, för att hinna göra det innan träningen!
Blev dock jätte-stressigt som vanligt, men kom i tid iaf!;)
Var riktigt kul att träna idag, hade liite mer energi än sist;p



Efter träningen var jag o Lucifer med Carro:) Vi färgade mitt hår en sista gång(!), o nu är det helt jämnt!:D:D:D
Passade även på att duscha där efter träningen, eftersom jag ändå "tvätta håret", hehe.
Hemma hos mig igen strax efter tolv, då blev det till att kränka pizza som älsklingen hade sparat åt mig:9
Sängen 01.00. Hoppas ni också hade en toppen-torsdag!:) God natt, puss. 
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2011-11-05 @ 17:57:05
URL: http://adaras.se

Alltid så kul med underbara kommentarer:D Riktigt snygg outfit! :)

Annica
2011-11-07 @ 16:19:00
URL: http://annicabloggen.blogspot.com

Svar: Tack så mycket! Har tyvär inte bloggvin, men gör gärna ett länkbyte :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0