Torsdag & Fredag!



Hej bloggen!:)
Förlåt för att jag inte skrev igår (torsdag). Men jag typ; var med Carro, tränade och blonderade håret, igen! Haha.
Vet faktiskt inte riktigt varför det inte blev något bloggande.


"Idag" fredag då:


Har typ hållt på med vardagsrummet hela dagen, så nu är det klart!:D (Eller ah, alla filmer är kvar. Dem ska ställas iordning typ, men det är ju inget lixom). Hade gjort jättefint med filtar, kuddar, ljus osv, så glömde jag ju självklart att ta kort! xC Och nu ligger alla kuddar & filtar huller om buller, storarumsbordet är fullt med skålar, skräp & smulor från igår osv, haha. Men lovar att ta kort såfort jag plockat iordning lite snabbt där igen(a).

Mitt på dagen tog jag, Carro & Lucifer en promenad till ÖB:D <3
Köpte diskborstar, haha:


Vid ca 16.30 tror jag, kom älsklingen hem från Uddevalla:D <3
Jag mötte upp honom utanför, så gick vi direkt till affären o handlade upp gottis till kvällen^^
På hemvägen tog vi en omväg, gick förbi Sibylla och köpte hamburgare & CO dagen till ära:9

Eftersom vi ska se på 4:e Twilight-filmen på bio imorgon (lördag), så hade vi Twilight-maraton idag:D

1:a filmen har vi sett så många gånger, så hoppade direkt till 2:an;



Och sen 3:an;


:D Längtar tills jag får se 4:an ikväll;D
Mysigaste kvällen på länge, som avslutades tillsammans, med en kvällsrunda me Lucifer vid 00.30^^ <3
Hoppas ni också hade en underbar fredag:) Puss!
anna
2011-11-19 @ 11:38:29
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

sv: eller hur :S dock är ja aldrig inne på blogloving förutom när ja ska lägga till någon, ja har inte förstått de riktigt än men ja :P



jo men de går as bra gör ett tisinställt inlägg redan u (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0