Torsdag!



Hej Torsdag!
Idag har inte många knop hunnits med! För det 1:a fick jag sovmorgon idag, pga att det blev alldeles för sent igår, och min kropp hade inte pallat en natt till utan sömn! Såå, så fick det bli!
Upp vid ca 10. Klädde på mig och åt sedan frukost vid halv elva + bloggade samtidigt. Fixa mig och sedan fick det bli en promenad med Lucifer till mamma & syster för fika. Behövligt!
Tog en omväg hem, så vart hemma strax innan fem där någon gång.
Då blev det typ till att byta om inför träningen, äta en banan, o sedan ge sig ut i "regnet" för att möta upp Carro.
Träningen idag gick btw toppen, och det var jättekul!=)



Väl hemma från den blev det dirr in i duschen. Seen middag vid 20.30. Orkade verkligen inte laga någonting då, så fick bli en färdigportion (pyttipanna, snitzel, bearnaisesås + broccoli). Sängen vid 23.30, då det äntligen blev läsning innan släckning:) Måste bli bättre på det!


Så ja, det var det enda jag hann med idag! Behöver verkligen komma upp tidigt för att hinna med så mycket som möjligt, sen tar det ju lite tid att fixa sig (smink, hår, kläder..), men de går ju snabbare o snabbare för varje dag;p O sen träningen då, i vanliga fall brukar ju jag fixa då, men nu blev det ju träning den tiden istället;p
Jaja, hoppas på en "effektivare" dag imorgon istället;) Hörs då!:)
Puss



Såhär låg pluttarna o sov imorse när jag kom upp^^ Fast båda vaknade när jag tog kort;p



Viola- Hallå, är du vaken?



V- HALLÅ?! *pet pet*.



Lucifer- Ja, vill du ha en morgon-puss eller?
V- Euw, nej tack!!
^^



Morgonmys.



-ll- Dem är så gulliga ihop demdär två, oskiljaktiga!^^ <3



Bästichar<3
(Observera att hennes huvud, är som hans TASS! Haha).
(Och hennes tass, är lika stor som hans ÖGA, haha).



Fast det är klart, dem är lite speciella, demdär.. ^^
johanna
2011-11-27 @ 01:21:28
URL: http://johannalives.blogg.se/

hej, nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus. allt bra med dej annars? :)

bella nyqvist
2011-11-27 @ 12:46:16
URL: http://bellsiii.blogg.se/

naw så gulliga bilder! :')



nu är jag tillbaks med mitt bloggande efter min bloggpaus, du ville att jag skulle hojjta till då jag är det. så nu vet du att den rullar på igen! puss o kram fina du!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0