Söndag- Fars dag!



Hej bloggen!:)
Idag pallrade jag mig upp strax efter 9. Hoppade direkt in i duschen, fönade håret osv.
Frukost o medans började jag på pappas present. Hade köpt en tavla med flera fotoramar i. Så började välja ut kort till den. Hann dock inte klart fören det vart dags att börja fixa sig.

Detta blev dagens outfit:
Guld/svart-randig tröj-klänning (se bild ovan).

Sedan:
Svart skinnjacka.
Svarta höga stövlar med snörning o klack.


begav vi oss mot älsklingens familj. Där bjöds det underbar mat o efterrätt:9 Det vart älg (haha) till middag bland annat. Till fika massvis med kakor o bakelser, pannacotta-tårta osv. MUMS MUMS MUMS!
Efter all mat kom Jennie med den brillianta ide´n att åka upp till Berget o gå med hundarna!=)
För er som inte vet har dem 3st hundar, 2 mellanschnauzrar o en dvärgschnauzer:)
Den minsta är såå söt^^ Bara några månader gamal. Åh, längtar bara ännu mera efter en liten mops-tjej när jag är med henne^^ Men det går ju inte så länge vi bor i lägenheten nu, för vi får inte ha fler djur för hyresvärden, haha:(

Efter den sköna promenaden åkte vi hem en sväng, för att göra klart pappas present.
Sen vart det bara att åka vidare till min familj. Där blev det ännu mera kakor o tårta;p
Fick även med oss en madrass o en himmelsäng hem!:D
Madrassen ska älsklingen ha, för att se om han sover bättre med den. Himmelsäng har jag drömt om hela livet!<3 Ska möblera om i sovrummet, o sen försöka få älsklingen till att sätta upp den;) Kort kommer när allt är klart'
Väl hemma blev det myskväll med älskling resten av kvällen<3 Som för en gång skull vart hemma en hel dag;D
Hörs imorgon igen!:) Puss 

ellen norén
2011-11-14 @ 18:41:31
URL: http://endastellens.blogg.se/

sv: har länkat dig nu!

ha det bra, kram :)

Mamma
2011-11-14 @ 18:47:02

Det var väl trevligt att Rickard var hemma en kväll. Mamma

Matilda
2011-11-15 @ 10:56:23
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Var gärna med i min tävling på bloggen om presentkort hos smyckesboxen :) Här hittar du den: http://missbuttercup.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-presentkort-pa-smyckesboxense.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0