Onsdag!



Hello!:)
Fy sjutton vad trött jag har varit idag! Har mått så dåligt så gått och kännts som jag ska spy hela tiden, eller trilla ihop!
Men man lär sig av sina misstag, och såhär dåligt vill jag aldrig mera må pga för dålig sömn en längre tid, så sängen tidigt härdanefter!! Eller elva iallafall, för då får jag mina 8 timmar som man behöver!
Sen vill ju jag egentligen hinna med att läsa innan jag släcker också.. Åh, give me more time!!!
Jaja.

Kom ut med hunden "rätt tidigt" idag.. Så var hemma från långpromenaden redan 11.30, o då hade jag hela dagen framför mig fri=) Eller ah, fika innan jag satte igång sen också;p Bloggade medans'
Hade ju redan middagen planerat o allt (jag o Carro hittade vad jag skulle ha idag i förrgår;p haha) =)
satte igång med dem sista flyttkartongerna i vardagsrummet.
Var ju som sagt typ 12 kvar? Men dem är sådär sjukt jobbiga! Bara en massa småsaker, som gem, ljus, toffsar, pennor, ja you name it, o de tar sån himla tid att plocka upp en o en, för inget kan ju ligga samlat, gah, haha. O vill att dem ska hamna där dem ska vara med en gång, annars är de lika rörigt igen, fast utanför kartongen;)
Sen är dem som är kvar sådär överdrivet överfulla också, så en kartong är väl som 2 annars;p
Men hann iallafall att tömma 4st lådor innan det vart dags att sätta igång med middagen.
Idag fick det bli tortellini med skinksmak, o sen kassler till de:)
Fick äta själv, för älsklingen jobba ända till 23.00:( Åkte hemifrån 6.50, så inte ens sett honom alls idag:( Men det var ju inget ovanligt direkt:( <3
Han har ett rätt så fullspäckat schema den mannen.
Måndag: Jobb 6.50-19.00 , Ledare på tonår (en förening där dem hittar på en massa olika aktiviteter varje vecka) 19.00-21.30 , hemma 22.15 (lägger sig o sover direkt).
Tisdag: Jobbdag 6.50-läggdags.
Onsdag: Jobb 6.50-19.00, innebandy-träning 19.30-22.00, (lägger sig direkt).
Torsdag: Samma som gårdagen: Jobb 6.50-19.00, innebandy-träning 19.30-22.00, (lägger sig direkt).
Fredag: Jobb 6.50-ca 18.00, detta är våran kväll<3
Lördag: Jobb 9.00-ca 18.00.
Söndag: Jobb 9.00-13.30, innebandy-träning 14.00-16.30, sen oftast kvällsjobb.
Och sen börjar det om, vecka efter vecka, så ja, även fast vi bor ihop ser jag honom endast under våran filmkväll på fredagen typ!:( Jaja..

Sängen elva när han kom hem idag iallafall. Så jag är pigg imorgon när träning + packa upp ännu mera från de kvarstående flyttlådorna står på schemat! Puss<3 
emma backlund
2011-11-10 @ 13:28:46
URL: http://vildflicka.blogg.se/

hej! tack snälla du! :)

absolut kan vi göra bloglovin' byte, lägg till mig så lägger jag till dig med! :)

visst kan vi göra länkbyte, länkar dig snart då! :)



kram

lifeas
2011-11-10 @ 16:25:11
URL: http://lifeas.myshowroom.se

Hej, klart vi kan göra ett bloglovin byte! :D

Kram!

brownie
2011-11-10 @ 19:54:12
URL: http://angelicaeva.blogg.se/

Vill du bli veckans blogg? http://angelicaeva.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html

Anonym
2011-11-10 @ 20:35:42

Sv: Jo visst!

kan göra båda två!

Bara att säga till när du har gjort mig så gör jag dig!

Kram! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0