Måndag!



Hej bloggen!
Ny vecka med nya tag kör vi nu!
Kom upp strax efter 7. Heelt död som vanligt, eftersom jag inte kom isäng fören 01.15 igår igen, suck. Gjorde mig en stoor kopp kaffe (med massa choklad i givetvis) och frukost, medans jag kollade lite mejl. Klädde på mig o noppade ögonbrynen.


Blå tunn långärmad tröja med massa hjärtan o skruffs.
Mörkblå t-shirt med kanin på under.
Mörkblå stuprörsjeans med resår upp & nedtill.
Beiga stövlar med päls i fram.


Kikade igenom reklamen + massa kataloger som kom idag:) Märks att det är 1:a advent på söndag;)
Ränsade kattbaljan o rastade Lucifer. Fikade lite snabbt, fixade mitt CV till denhär datan, o sen ville Carro till Jysk, så då tog vi med oss hundarna o gick dit, så hade vi långpromenaden gjord också;D <3 På hemvägen gick vi förbi min favvo-affär, o jag hittade ett par svarta höga uggs med päls på, som fick följa med mig hem:D

 
Nice, huh?;)


Älskar uggs!<3 Så mysiga att bara kliva i. Har ju ett par svara korta hemma, men dem är sönder, o har inte hunnit laga dem än, så dem kan jag ju lixom aldrig använda:( Så blev jätteglad när jag hittade ett par svarta idag! Passar ju perfekt även när mina andra är lagade, eftersom dessa är höga (så har man både och(: ). Sen att det är päls på har jag inget emot, då även det är en detalj som jag älskar!^^ <3

Blev även en julklapp till lillasyster;)
Seen hem till mig en snabbis för att packa. Så gick vi till Carro där vi åt middag tillsammans=) Hade med mig spagetti & köttfärssås som blev över från igår, o för Carro blev det snabbmakaroner (utan något till), direkt ur kastrullen, hahaha^^
Dirr efter att vi ätit upp satte vi igång. Hon "pluggade" (fixade med skolgrejjer), o jag blonderade mitt löshårKörde även i lite blondering i dem gulaste slingorna, i mitt vanliga hår.
.. Kul att det inte syns någon skillnad, alls, på löshåret xC Eller jo, det är mörkbrunt istället för svart;p Ska slänga i en till förpackning på onsdag, för har ändå en ståendes här hemma, så får vi se hur de ser ut då..

Vid 20.30 blev det Willys o köpa upp lite mat. Sen följde jag Carro halva vägen, rasta min hund för natten vid tio, tog lite kvällsmål o kikade facebook innan sängen 23.45.
Hoppas ni också hade en bra start på veckan!:) Puss


Dendär ankan alltså.. Det är inte bara hos Lucifer den går hem, haha. Men imorse hittade jag han/hon i hallen, "helt tömd" på vadd och med utdragna ögon. Stackars stackars ankan.. RIP!
(Haha, nee, men jag ska försöka laga den^^ ).



Kramkalas med Viola, som dock kan vara lite hårdhänt när det gäller sånt, ankan ser nästan lite strypt ut, haha.



Bion i lördags var btw awesome! Can't wait innan
part 2 Breaking dawn släpps!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0