Måndag!


Liten bild, bara för att mitt hår fortfarande är gult!:(


Hej alla bloggläsare!:)
Idag väckte älsklingen mig vid 7.30. Han var hemma idag, för har fått en muskel-inflammation i vänster-axeln (han är vänsterhänt). Stackars min baby<3
Upp då iallafall, så blev det frukost + blogga om gårdagen medans.
Klädde på mig och sedan tog jag tag i disken! Huur mycket som helst, så fick börja med en omgång;p Hehe.
Rastade hunden, fikade, o sedan blev det en andra omgång! Men nu så är allt uppdiskat, o bänkarna/spisen är ren o fräsch igen!:)
Satte mig ner o funderade på vad man kunde hitta på till middag idag(?). Bestämde mig slutligen för omelett med svampstuvning på! Fick med mig älsklingen till affären, o väl hemma sen lagade vi mat tillsammans! Myys!:D Minns inte senast vi gjorde det!
Just det, fick med mig denhär hem också;

GLISS- SATIN RELAX BALSAMSPRAY, för torrt & nordiskt hår.
Mitt balsamspray är typ slut, så var tvungen att ha en ny. 



Köpte även en energidryck med smak- vanilj<3
För att jag skulle orka fortsätta i vardagsrummet, haha. Plockade upp alla våra cd-skivor. Sorterade o ställde iordning. Lika så med alla data/tv-spel. Fick upp alla penn-ställ, pennor osv. Även där sorterade o fixade jag iordning snyggt. Tömmde ännu en överfull flyttkartong osv:)
Vid strax efter nio tog jag kväll. Kikade lite favvobloggar, rastade hunden för natten, o sedan sängen strax efter elva.
Imorgon ska jag fortsätta med vardagsrummet så det förhoppningsvis blir klart!:) Bilder kommer självklart när allt är iordning;) Puss



Fick hem ett gratis-prov på "mild intim-tvätt" för någon dag sedan^^
Och nej då, jag gillar inte rosa^^ <3 
SAGA ♥
2011-11-15 @ 19:58:08
URL: http://www.ssagas.myshowroom.se

sv: kul att du gillade den!:) kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0