Inlägg; Carro & Lucifer "myser" i soffan^^


Carro sitter i soffan, så hoppar Lucifer tjockisen upp (han tar typ upp hela soffan), så Carro får flytta på sig, haha.



Lucifer gillar den pousen, så han kör den igen, haha!



Mys^^ <3



Sen fick han damp som vanligt & börjar knuffas & ha sig, höhö.



- Men jag vill ju bara ha en puss! Haha.



Och bli kliad på magen!;)


^^ Kärlek till er <3
anna
2011-11-19 @ 14:28:49
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

sv:tycker de ä smidigt å köra länkbyte på tidsinställt chansen är ju annars att man glömmer de :P



händer idag?

lifeas
2011-11-21 @ 16:34:29
URL: http://lifeas.myshowroom.se

Vi har lagt till dig på bloglovin nu! det är bara att mejla oss om du vill göra ett länkbyte :) Kram!

Caroline
2011-11-26 @ 11:02:53

Jadu.. den hunden kan verkligen putta bort folk. Putta och knuffas är verkligen hans specialitet :P haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0