Fredag!



Fredag!<3
Idag har jag;
- Möblerat om i sovrummet. (Innan kunde man inte öppna dörrarna till klädgarderoben helt, då mitt nattduksbord stod i vägen. Så vart jätte krångligt att vika in/välja kläder. Men nu är allt mycket bättre!(: ).
- Passade på att renbädda. Sen bäddade jag sängen med överkast o kuddar. Hade en gekås-påse kvar med prydnadskuddar som inte var uppackad. Men nu så;)
- Hängde upp/vek in alla kläder som låg på golvet(a).
- Hängde äntligen upp gardiner där inne, + bytte ut den gamla fönsterlampan mot den nya!:)
- Hade fortfarande 2 flyttlådor kvar där, med älsklingens bil-tidningar. Så packade upp dem o ställde iordning prydligt i tidningsboxar^^
- Hann även med en promenad till bibblo med Carro o Lucifer, älska att få sällskap på "långpromenaden"<3
(Vi var tvugna att låna om lite böcker som skulle in).
- Senare på kvällen ringde älsklingen som var påväg hem. Så fick gå ut o möta upp honom, så gick vi dirr till Willys för att köpa upp inför helgen<3
- Väl hemma lagade vi middag tillsammans=) <3 Blev potatis, lax o hollandaisesås + 2 broccoli"kvistar":)
- Älsklingens tur att välja film. Han valde Kung Fu Panda 2. Men eftersom jag knappt kom ihåg 1:an, så körde vi ett Kung Fu Panda-maraton xD


Först såg vi 1:an;)



Och sen 2:an;D


Till de blev det chips, dipp, dricka o godis:9
Sängen vid tolv. Hoppas ni också hade en underbar fredag! Love
Mamma
2011-11-27 @ 13:49:01

Saknar bilder. När kommer de




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0