Torsdag!


Wiiho, jag har hittat ett program på min data, där jag kan göra bilderna svart/vita osv!xD Haha, efter, jag vet^^




God morgon på er allihopa!:)
Idag (torsdag) (och fredag som det är i skrivandets stund), är jag på strålande humör!
Började torsdagen med att komma upp vid 7:) Kom isäng ca 00.30 igår (onsdag), men efter en kopp kaffe var jag fit for fight igen;D Haha<3 Kickade dock igång dagen med en dusch! Åt sedan frukost o svarade på lite kommentarer medans. Jag har vart jättedålig på att svara på, och godkänna era kommentarer. Men nu har jag tagit tag i det, svarar på alla kommentarer, och när jag kommit ikapp, vilket jag snart har, ska jag försöka svara på "dagens kommentarer" varje kväll typ!:) Så kommentera på!;D <3



Har vart lite nere vad det gäller mitt jobb (att dela ut reklam). Så kom jag på den briljanta ide´n att söka på google efter bloggar, som skrivs av andra tjejer som också jobbar med att dela ut reklam;D Hahaha. Och tro det eller ej, men att läsa om andra som har det lika dant.. Alltså, ALLT kändes lixom bra igen! Endel var jätte possetiva, och det ger en pepp och inspiration eller vad man ska säga. Andra var negativa, vilket gör att man känner "obehag", och tankarna ställs in på- en såndär person vill jag absolut inte vara!! Också lägger man både den dåliga bloggen och dem negativa tankarna bakom sig, och endast fokuserar på de bra bloggarna + sina posetiva tankar!:)



Efter frukosten satte jag igång med att dammsuga. Tömde hela hallen, hängde tillbaka alla mina jackor o ställde tillbaka alla skorna, dammsög och torkade sedan golvet där. Flyttade undan ALLT i badrummet, och torkade varenda litet hörn, så nu är det rent och fräscht där inne:)
Var dock tvungen att ta en paus o gå ut med hunden;p Fy f*n vilket väder! Regnade och snöade så det bara piskade i annsiktet! Väl inne igen var jag vrål-hungrig, så då blev det fika!

Kollade lite mejl medans:) Ska skärpa mig även med den, just nu har jag ca 1500 olästa(a), hehe. Ska försöka komma ifatt (genom att beta av ett antal/dag), och sedan även där endast gå igenom "dagens mejl" framöver;)



Seen satte jag igång här igen. Dammsög och torkade golven i matsalen.
Städade Ludvigs bur


Gav Kajsa mat, nytt vatten o sprayade hos henne. Så vart det dags att möta upp Lollo:D <3 Vi hade nämligen bestämt att ses idag.. Och efter många om och men, blev det slutligen en promenad kl 16.00 till P:as i detta ruggiga väder! ÄLSKA, då slapp jag pinas själv i denna storm medans jag gick långpromenaden med hunden, plus att jag fick sällskap när jag handlade;D <3 Happy!



Lånade ett kort från hennes facebook<3


Som inte nog med detta, var middagen klar när jag kom hem;D Blev nämligen massa spagetti & köttfärssås över igår:) Så åt, samtidigt som jag kikade lite bloggar(a). Sen fortsatte jag här igen, haha. Dammsög i köket och i sovrummet. Storarummet fick jag vänta med, då älsklingen låg och sov där inne;p Bäddade sängarna, och sedan var klockan nio så då tog jag kväll:) Blev medlem på en sida där man kan få hem goodiebags om man recenserar:) Kollade även facebook;D Måste bli bättre på att hänga med där, haha. Sängen alldeles försent, läste lite innan jag släckte:D vid typ 01.00?! Suck! Jaja, hoppas ni också har haft en amazing torsdag!:) Puss<3
Linda Olsson
2011-12-30 @ 21:14:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Nu är äntligen min tävling avslutad! Kika in och se om det va du som vann! :)

Kram

kurdilele <3
2011-12-31 @ 01:04:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

fin bild:)

Natalie - Country music fan
2011-12-31 @ 02:02:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



ta hand om dig, kram!

VictoriaZ
2011-12-31 @ 10:16:56
URL: http://viczeybrandts.blogspot.com

Fin blogg! Klicka dig gärna in på min blogg och fråga mig något i min frågestund!



Eller läs mer om hur du kan tjäna upp till 100 kr per läsare!



Kram

johanna mamma till 2 prinsessor
2011-12-31 @ 13:07:54
URL: http://alskadefranorstastund.se

Vinnarna är dragna och publicerade på min blogg kika in och se om du vunnit :)

M A G D A ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE
2012-01-01 @ 16:15:53
URL: http://imagda.blogg.se/

nu är vinnaren av min tävling uppe på bloggen! :)

patricia
2012-01-04 @ 16:32:46
URL: http://http://sodeerlundd.blogg.se/

superfin blogg! :)

ha en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0