Tjejkväll (Tisdag)!



Hej på er!:)
Idag kom jag upp vid 9.30 xC Åt frukost o bloggade medans. Fixade mig, o mötte sedan upp Carro vid 12.30. Jag, hon o Lucifer gick till p:as o handlade:) <3 Köpte blandannat äntligen vatten-choklad!:9
Efteråt gick vi till stan, då båda behövde lite saker där!:) Är såå glad, fick ett presentkort utav älsklingens syster i julklapp. Så kom hem med både ny foundation, mascara och kajal!xD Såå sjukt behövligt just nu!


Köpte denna fina presentask med mascara & kajal. Bästa mascaran ever, som egentligen kostar ca 179:-
Nu var det halva priset på alla presentaskar, så fick den mascaran + en kajal (vilket jag också var i stort behov av), för endast 84,50kr! :D








Bättre bild på mascaran, från MAXFACTOR.





Och min favorit-foundation, 155kr.


Hem för att äta middag (pizzan som blev över från igår). Kollade på 2 avsnitt av The Hills medans <3 ! Vattnade blommorna, hängde upp den nytvättade tvätten, gjorde mat till Kajsa, gav henne nytt vatten o sprayade hos henne, gav Ludvig mat o nytt vatten, rastade Lucifer o fixade till mig lite snabbt igen innan älsklingen skjutsade mig till tjejkvällen klockan sju:)



Himla trevlig kväll<3
Var jag, Carro, Becca, Anna, Sara, Johanna och Julia. Troor jag skrev rätt nu va?;D Hihi. 
Vi gjorde varma mackor, åt, pratade, spelade osv:)
Senare på kvällen hämtade jag Lucifer, så tog jag, han o Carro en prommis ner till stan där vi mötte upp Emma, som skulle sova hos Carro. Hemma hos mig igen vid 00.00:)
Hoppas ni också hade en underbar tisdag! Hörs imorgon igen!:) Puss

Zeinab
2011-12-28 @ 23:09:04
URL: http://alwaysinpink.myshowroom.se/

Jo, det är bara bra med mig,

tack.

Jag har aldrig gjort det med någon men om du kunde förklara så får vi se

johanna
2011-12-29 @ 13:53:32
URL: http://johannalives.blogg.se/

sv: jag vet faktiskt inte :o tycker du det är bra betalt? ;)

jessica
2011-12-29 @ 22:11:37
URL: http://diisorder.blogg.se/

jättefin blogg!

titta gärna in på min blogg och

läs om kampen mot min sjukdom.



har även en frågestund så fråga

gärna vad du vill, jag svarar på alla frågor!



kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0