Zandras Nya Dagbok!

Hej!:)
Nu när vi ska flytta ifrån huset (den 9 september (tror jag det var, haha) skrivs kontraktet under av den nya ägaren!), slänga bort allt vi äger och har (hela vårat gamla liv) i stort sett, flytta till "en helt ny plats", bo på ett helt nytt sätt, och få ett helt nytt liv, kände jag att jag också ville ha en helt ny blogg!
Bara få lämna allt de gamla bakom sig lixom. Här kommer jag dock inte ladda några gamla kort, som jag gjorde till varje inlägg i den gamla bloggen, utan här vill jag ha nya och färska kort! Så ska bli bättre med kameran, och tas inga kort någon dag, får det helt enkelt vara tomt och fräscht i det inlägget istället.

Nu i början kommer jag nog skriva om, och ladda väldigt mycket kort angående inredning, ränsning av vårat nuvarande hus, massa kort på vårat nya hem osv;) Men sen när vi väl flyttat (förhoppningsvis senast den 1 okt), kommer jag ju även vara tvungen att fixa mig varje dag, så då ska jag även försöka vara med på dem flesta av dagens kort;) Haha. Men bloggen blir faktiskt mer personlig och roligare då!

Ex. midsommarafton. Vad är roligast(?): antingen ett inlägg med endast massa blommor + text, eller ett inlägg med kort på bloggerskan själv & hennes vänner under dagens lopp?

Jag röstar iallafall på det sistnämda, håller ni inte med mig?

Slutligen kommer det troligtvis skrivas endel om träning, vänner och mopsar också(a), haha. Träning, för att det är en av de saker som kommer att tas upp iomed flytten till stan. Vill lixom inte gå omkring bland en massa folk hela dagarna och känna mig ful!;P Kommer även ha chansen att träffa mina vänner oftare, nu när vi inte behöver åka bil till varandra. Nu kan man bara ta cykeln eller en promenad så kan man ses:)
Sen kommer jag troligtvis även skriva endel om mopsar som skrivet, då vi just nu håller på och letar efter en liten tjej för fullt!^^ Har nog inte tagit upp det i den gamla bloggen heller, men nu är det bestämt, gäller bara att hitta henne med stor H först<3 Så om du vet någon som har en mops-valp (tjej) till salu, eller en lite äldre tik för omplacering, lämna en kommentar!:)

Det var nog allt för mig denhär gången, vi hörs snart igen med bloggens riktiga 1:a inlägg;D Hoppas ni följer med oss på vägen mot vårat nya liv!:) Puss
Mamma
2011-08-28 @ 14:50:06

Hejsan plutt!! Det ska bli ett nöje att följa din nya blogg och att få ha dig och Rickard här i stan ett tag. Ta vara på det och gör det bästa av det så länge det varar. Kramar till er bägge. Ni gör det bra och det blir nog bättre gör mer tiden går.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0